Prevenció Leishmània

La leishmaniosi és una de les malalties més perilloses per la teva mascota i és transmesa per la picada de l'insecte flebotom. Dona-li la deguda atenció perquè pot arribar a ser mortal per al teu animal de companyia. Entre l'abril i l'octubre és el període de major presència de mosquits, especialment a les zones mediterrànies.

A Olesa Veterinària t'ajudem a detectar si la teva mascota s'ha contagiat i a protegir-la durant tot l'any.

Test Leishmaniosi

Vacuna

Collar Seresto

Com identificar la leishmaniosi en el teu gos

Pots identificar aquesta malaltia en la teva mascota pel seu estat de malestar general, que se sol manifestar en:

• Aprimament exagerat i trastorns de la gana
  • Caspa i caiguda del pelatge
  • Sagnat nasal
  • Mal alè
  • Set extrema
  • Vòmits
  • Orinar en excés

A Olesa Veterinària disposem de diversos tractaments preventius contra la leishmània en gossos. T'ajudem a prevenir i detectar a temps aquesta malaltia.

T'oferim diferents proves de detecció i prevenció:

1. Prova ràpida de sang.
  2. ELISA o IFI.
  3. Citologia de medul·la òssia o biòpsia de teixit o linfonode.
  4. Anàlisi complet d'orina i sang.

Mesures preventives

En el nostre centre veterinari d'Olesa de Montserrat disposem de molts mètodes de control i diferents protocols per prevenir les malalties causades pel contagi de paràsits. Els collars antiparasitaris, que s'han de canviar cada sis o vuit mesos, o la pipeta, que s'ha de posar mensualment, són algunes opcions. La vacuna o el xarop poden ser una altra mesura efectiva perquè la teva mascota tingui més defenses per combatre els paràsits en cas que arribin a infectar-la.

Contacta amb nosaltres i t'assessorarem sobre quin mètode pot resultar més adequat per al teu animal de companyia.

Ara tenir cura de la teva mascota és més fàcil. Ja pots fraccionar els pagaments dels productes i serveis veterinaris que facis al nostre centre. T'ajudem a cuidar de la teva mascota amb el PAGAMENT FRACCIONAT FRAKMENTA

NECESSITES MÉS INFORMACIÓ?

Contacta amb nosaltres