Prevenció estrès per petards

Ajuda la teva mascota a superar la seva por als petards

La teva mascota s'espanta amb facilitat quan escolta petards i focs artificials? La revetlla de Sant Joan suposa un malson per al teu gos? Anticipa't per prevenir el pànic i l'estrès causats pels petards a la teva mascota.

En la Clínica Veterinària Olesa t'oferim visites d'assessorament i el tractament més adequat.

També pots mesurar el nivell de por de la teva mascota amb aquest test:

Test medició sorolls

No triguis! El tractament és important per a la salut del teu gos o gat. Tindran una millor qualitat de vida.

Per què i com prevenir la por als sorolls i els petards

És important posar remei a temps per evitar problemes majors en la salut de la teva mascota. Aquesta por irracional a situacions de soroll intens pot esdevenir una fòbia i causar serioses complicacions que podrien afectar la qualitat de vida del teu animal de companyia.

El pànic als sorolls pot tenir una implicació genètica, ja que hi ha races de gossos de caràcter tímid que tenen més predisposició a presentar fòbies davant d'aquest tipus de situacions.

Es tracta d'una por que cada animal va adquirint progressivament i pot tenir el seu origen en una socialització primerenca deficient.

Vine a la nostra clínica veterinària d'Olesa i t'ajudarem a aconseguir que el teu gos o gat redueixi les seves pors davant dels sorolls i els petards.

No deixis que la nit de Sant Joan i altres festivitats es converteixin en un malson per a la teva mascota.

Ara tenir cura de la teva mascota és més fàcil. Ja pots fraccionar els pagaments dels productes i serveis veterinaris que facis al nostre centre. T'ajudem a cuidar de la teva mascota amb el PAGAMENT FRACCIONAT FRAKMENTA

NECESSITES MÉS INFORMACIÓ?

Contacta amb nosaltres